logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۳۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

آغاز آموزش طرح پیش از ازدواج در شهرستان ابهر   

آغاز-آموزش-طرح-پیش-از-ازدواج-در-شهرستان-ابهر-  
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: طرح آموزش پیش از ازدواج در شهرستان ابهر آغاز شد و این طرح برای دانش‌آموزان و افراد دارای شرایط ازدواج برگزار می‌شود.                                                                  

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آموزش پیش از ازدواج یکی از برنامه‌های آموزشی حوزه پیشگیری برای افراد مجرد است در این آموزش به افراد در شرف ازدواج کمک می‌شود تا مسائل و موارد خطرساز در ازدواج را در خود و طرف مقابل بشناسند و آنها را رفع کنند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در ۸ جلسه برای ۲۵ نفر از دانش آموزان مقطع دبیرستان و ۲ جلسه برای ۲۵۰ نفر از افراد دارای شرایط ازدواج توسط مرکز مشاوره آسايش و مونس برگزار می‌شود.

لطیفی با بیان اینکه هدف عمده ما از انجام این آموزش‌ها به وجود آوردن محیطی مناسب برای تصمیم‌گیری درست برای جوانان در امر انتخاب همسر است، گفت: این برنامه آموزشی تلاش می‌کند که دانش و توانمندی افراد را برای تصمیم‌گیری در ازدواج و انتخاب فرد مناسب افزایش دهد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: افرادی که می‌خواهند در این دوره‌ها شرکت کنند می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز مشاوره تحت نظارت ، بهزیستی و یا با مراجعه به بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان‌ها اقدام کرده و از این آموزش‌ها برخوردار شوند.                                                                  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر